Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.4 R5 20V VVT B5244T3 o mocy 200KM został wyposażony w turbosprężarkę i zmienne fazy rozrządu. Jednostka bardzo trwała o świetnych osiągach i wysokiej kulturze pracy. Jest to odmiana znanej sprawdzonej konstrukcji o mocy 170KM bez turbiny. Konstrukcja trwała, nie stwarzająca większych problemów użytkownikowi i przy odpowiednim serwisowaniu osiągniemy przebieg 400-500 tys. km.
>Do największych przypadłości jednostki można zaliczyć awarie przepustnicy, cewki zapłonowej czy przepływomierza. Również serwis nie należy do tanich, przykładem może być wymiana rozrządu, którego cena dochodzi do 1500zł. Użytkownicy muszą liczyć się z wysokim poziomem spalania. Poza tym można śmiało powiedzieć, że jednostka 2.4 R5 20V VVT B5244T3 jest udaną konstrukcją o świetnej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy i niskiej awaryjności.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 2) | (9.5) |
| Trwałość | 9.5/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |