Toyota

Silnik Toyota 1.6 12V D-4ST VVT-iE 261KM G16E-GTS

858
Silnik Toyota 1.6 12V D-4ST VVT-iE 261KM G16E-GTS

Silniki Toyota VVT-i / Valvematic są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus

Silnik Toyota 1.6 12V D-4ST VVT-iE 261KM G16E-GTS wszedł do produkcji w roku 2020 i zasilał model Toyota GR Yaris. To nowoczesna 3-cylindrowa konstrukcja wyposażona w turbosprężarkę oraz nowoczesny układ wtrysku bezpośredniego D-4ST .


Silnik jest najmocniejszą 3-cylindrową jednostką na rynku jaką kiedykolwiek wyprodukowano ! Jednostka może poszczycić się świetnymi osiągami bardzo dobrą dynamiką oraz rewelacyjnym przyspieszeniem.Jak przystało na nowoczesną konstrukcję silnik został seryjnie wyposażony w filtr cząstek stałych GPF i spełnia rygorystyczne normy spalin Euro6.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 3-cylindrowy

Ilość zaworów: 12

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: ? L, typ oleju: 0W20, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

75%
0%
0%
0%
0%
25%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami

Wybierz silnik i dodaj opinię