Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Renault 0.9 TCe o mocy 76KM wszedł do produkcji w 2016 roku i miał zastosowanie w samochodach Renault Clio IV. Jednostka trzycylindrowa z turbodoładowaniem przeznaczona to aut segmentu A i B. Auto z tym silnikiem w mieście spisuje się bardzo dobrze. Przy prędkościach do 90 km/h przyspiesza sprawnie, niestety na trasie przy większych prędkościach nie jest tak idealnie, kierowca musi trzymać auto na wyższych obrotach.
Niestety po przekroczeniu prędkości 100 km/h komfort jazdy nie jest już tak przyjemny, silnik jest znacznie głośniejszy a praca jego nie jest przyjazna dla ucha. Konstruktorzy stworzyli ten silnik do jazdy miejskiej i tam sprawdza się na prawdę dobrze a średnie spalanie oscyluje w okolicy 6L co jest dobrym wynikiem. W opinii kierowców awaryjność jest na niskim poziomie pod warunkiem regularnego serwisowania.
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |