Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik 2.0 V6 MPI o mocy 150KM miała zastosowanie w latach 1992-1996 w modelu Mitsubishi Galant.
Jednostka pochodzi z rodziny silników 6A1 firmy Mitsubishi Motors produkowanych w latach 1992-2009.Konstrukcja 6-cylindrowa z 24-zaworami wykonana z aluminium z wtryskiem wielopunktowym. Silnik uchodzi za trwały z bezproblemowy serwisem, jednak zdarzają się przy większych przebiegach problemy z osprzetem typu świece zapłonowe oraz drobnej elektryki. Wydawało by się że to nic wielkiego niestety nie w tym przypadku ponieważ przy wymianie świec trzeba wymontować kolektor dolotowym. Po za tym drobnymi awariami śmiało można powiedzieć że jest to bardzo udana jednostka .Na duży plus trzeba zaliczyć dobra dynamikę wysoką kulturę pracy oraz niezłą elastyczność.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |