Popularne na rynku

Silnik Mitsubishi 2.0 MPI 133KM-137KM 4G63

26813
Silnik Mitsubishi 2.0 MPI 133KM-137KM 4G63

Silniki Mitsubishi MPI / GDI są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Chrysler
  • Hyundai

Silnik Mitsubishi 2.0 16V MPI z rodziny Sirius o mocy 133, 135, 136 lub 137KM znany z modeli Mitsubishi Lancer, Outlander czy Galant. Występował także w wielu modelach Hyundai i Kia pod oznaczeniem G4CP lub G4JS. Jednostka może pochwalić się dobrą kulturą pracy przyzwoitą dynamiką oraz niską awaryjnością. Silnik w opinii użytkowników i nie stwarzająca większych problemów pod warunkiem odpowiedniego serwisowania i pilnowania przeglądów co 15 tys/km.Niestety serwis nie należy do tanich,po za klasycznymi wymianami olejów i filtrów musimy pamiętać o wymianie rozrządu który jest na pasku a jego interwał  przypada na 90tykm.Nie wszystkie części kupimy jako zamienniki a oryginały w ASO są dosyć drogie. Plusem jest dobra współpraca z instalacją LPG.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika

Wady

  • wysokie spalanie
  • pasek rozrządu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000
  • Ilość oleju silnikowego: 4.3 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 7) (8.2)
Trwałość 8.1/10
Utrzymanie 8.1/10
Dynamika 8.4/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 1

Najbardziej awaryjna część

33%
0%
6%
6%
0%
22%
33%
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

03.01.2023 Mitsubishi Lancer VII
(10.0)
Opinia: Silnik pancerny, lubi wysokie obroty. Idealnie nadaje się do zagazowania. Przez 17 lat nigdy nie zawiódł. Ogólnie bardzo polecam.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Dynamika i bezawaryjność
Wady: Brak
  • Silnik: 4G63 135km
  • Rocznik: 2005
  • Przebieg: 213000
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Polecam
08.11.2022 mitsubishi outlander I
(8.0)
Opinia: samochod nie do zdarcia
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • 7.0/10
Zalety: spore spalanie
  • Silnik: 136km
  • Rocznik: 2003
  • Przebieg: 268000
  • Spalanie: 13.0 l/100km
Polecam
11.01.2020 Galant
(10.0)
Opinia: U Mnie w Galancie 2.0 przy przebiegu 266tys km silnik suchy i pracuje jak igła. Jeżdżę od 60 tys, leje dobry olej max co 10 tyś km, jedynie co to przeczyscilem krokowca, osprzęt wymieniony wraz z rozrządem, spalanie 6.4L trasa na spokjnie lub 8L w cyklu mieszanym :)
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
Zalety: Dynamika Trwałośc Kultura pracy na wyższych obrotach Cichosc pracy w kabinie
Wady: Raczej żadnych nie znalazłem
  • Silnik: 2.0 133km 4G63
  • Rocznik: 2002
  • Przebieg: 266790
  • Spalanie: 8.0 l/100km
Polecam
06.08.2019 Mitsubishi Lancer VII
(10.0)
Opinia: Świetny silnik, pancerna jednostka i w zasadzie kultowa, oferowana przez Mitsubishi. Na gazie zrobione 140 tys km, łączny przebieg 230 tys km. Olej wymieniany co 10 tys kilometrów, do tej pory wymieniany tylko rozrząd 2 razy. Polecam !
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Silnik: 136/4g63
  • Rocznik / Przebieg: 2006/230000
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Polecam
19.10.2018 Marek
(4.7)
Opinia: a mnie silnik padł po 216 tkm ! Na gazie super ale zaczął brać olej z niewiadomej do końca przyczyny i poleciały cylindry. Szlif i tulejowanie niekoniecznie wykonalne (stwierdził spec), naprawa nieopłacalna, części drogie i bardzo drogie !!!
  • 2.0/10
  • 6.0/10
  • 6.0/10
  • Silnik: Outlander I / 136 KM
  • Rocznik / Przebieg: 2004/ 216 tkm
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Odradzam