Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mitsubishi 2.0 MIVEC ClearTec 150KM 4J11 wszedł do produkcji w 2018 roku i zasilał modele Mitsubishi ASX oraz Outlander, Odmiana 4J11 to nowo opracowana konstrukcja w której postawiono na oszczędność paliwa oraz zmniejszenie norm spalin. Jednostka w całości wykonana z aluminium wykorzystuje wtrysk paliwa wielopunktowy z rozrządem opartym na łańcuchu.
W porównaniu do poprzedniej wersji 4B1 zmieniono rozrząd z DOHC na SOHC oraz wprowadzono nowej generacji system MIVEC. Ze względu na wygórowane normy spalin silnik wyposażony w system Start Stop oraz EGR. Silnik charakteryzuje się bardzo dobrą dynamiką, wysoką kultura pracy oraz niskim poziomem spalania .
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 4) | (9.4) |
| Trwałość | 9.5/10 |
| Utrzymanie | 9.8/10 |
| Dynamika | 9.0/10 |