Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 3.5 V6 MPI 208KM 6G74

930
Silnik Mitsubishi 3.5 V6 MPI 208KM 6G74

Silniki Mitsubishi MPI / GDI są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Chrysler
  • Hyundai

Silnik Mitsubishi 3.5 V6 MPi o mocy 208KM miał zastosowanie w Mitsubishi Pajero IIIJednostka z wtryskiem wielopunktowym o bardzo trwałej konstrukcji z kutymi stalowymi korbowodami. Na plus trzeba zapisać bardzo dobrą dynamikę oraz wysoką  kulturę pracy, po stronie minusów  bardzo wysokie które sięga  granicy  20 L/100km !!! Rozwiązaniem jest montaż instalacji LPG która dobrze współpracuje z jednostką .W opinii użytkowników silnik uchodzi za trwały a jego awaryjność jest na niskim poziomie.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • dobra kultura pracy

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie koszty części
  • wysoki poziomo spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 4.6 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.7)
Trwałość 7.0/10
Utrzymanie 7.0/10
Dynamika 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

05.01.2022 Mitsubishi Pajero 2
(7.7)
Opinia: Frajda z jazdy. Cichy. Trzeba pilnować wymian oleju i stanu panewek.
  • 7.0/10
  • 7.0/10
  • 9.0/10
Zalety: Moc, kultura silnika
Wady: Wymiany oleju co 6000-10000max. Pilnowanie panewek ;) Spalanie
  • Silnik: 208
  • Rocznik: 1996
  • Przebieg: 350000
  • Spalanie: 20.0 l/100km
Polecam