Nowość

Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM G4LH

4659
Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM G4LH

Silniki Hyundai/Kia GDI / T-GDI / V6 są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM wszedł do produkcji w 2020 roku i zasila modele Hyundai i30. To odmiana z rodziny SmartStream opracowana przez inżynierów Hyundai Motor Group. Jednostka została oparta na wersji wolnossącej z roku 2019 w której wprowadzono szereg zmian. Silnik został wyposażony we wtrysk bezpośredni  oraz turbosprężarkę – to dwie najbardziej istotne zmiany.  Kolejnym rozwiązaniem jest zastosowanie termostatu sterowanego modułem, którego zadaniem jest szybsze nagrzanie jednostki. Silnik może poszczycić się niezła dynamiką, przyzwoitą kulturą pracy oraz niskim poziomem spalania. W testach Hyundai i30 średnio spala 7 l na 100km.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • dobra elastyczność

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.2 L, typ oleju: HELIX ULTRA AH-E 0W-30 , wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
5%
5%
85%
0%
5%
0%
Suma głosów: 20

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami