Nowość

Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM G4LH

535
Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM G4LH

Silniki Hyundai/Kia GDI / T-GDI / V6 są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 1.5 T-GDI 160KM wszedł do produkcji w 2020 roku i zasila modele Hyundai i30. To odmiana z rodziny SmartStream opracowana przez inżynierów Hyundai Motor Group. Jednostka została oparta na wersji wolnossącej z roku 2019 w której wprowadzono szereg zmian. Silnik został wyposażony we wtrysk bezpośredni  oraz turbosprężarkę to dwie najbardziej istotne zmiany. Jednostka posiada zaawansowany dwuportowy układ wtryskowy z 8 wtryskiwaczami na 4 cylindry. Jego zadaniem jest idealne dostosowanie wtrysku paliwa do komory spalania przez co obniżono poziom spalania oraz emisję spalin. Kolejnym rozwiązaniem jest zastosowanie termostatu sterowanego modułem, którego zadaniem jest szybsze nagrzanie jednostki. Silnik może poszczycić się niezła dynamiką, przyzwoitą kulturą pracy oraz niskim poziomem spalania. W testach Hyundai i30 średnio spala 7 l na 100km.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Turbosprężarka

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • dobra dynamika
  • dobra elastyczność

Wady

  • ?

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuh
  • Ilość oleju silnikowego: 4.2 L, typ oleju: HELIX ULTRA AH-E 0W-30 , wymiana po 10.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami