Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 2.0 16V MPI o mocy 163KM wprowadzony na rynek w 2014 roku była odmianą z rodziny Nu. Jednostka miała zastąpić wysłużone już silniki z rodziny Beta które nie spełniały rygorystycznych norm spalin i wypełnić lukę między silnikami Gamma a Theta.
Konstrukcja bardzo nowoczesna z wtryskiem paliwa wielopunktowym wyposażone w zmienne fazy rozrządu CVVL i rozrządem opartym na łańcuchu. Jednostka wolnossąca przystosowana do spokojnej jazdy przez co odwdzięcza się cichą pracą oraz przyzwoitym poziomem spalania,wkręcanie na wyższe obroty nie do końca poprawia dynamikę natomiast wzrasta spalanie.Silnik zdecydowanie zalecany do spokojnej jazdy co przekłada się na przyzwoity poziom spalania oraz dobrą kulturę pracy.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (5.0) |
| Trwałość | 5.5/10 |
| Utrzymanie | 6.5/10 |
| Dynamika | 3.0/10 |