Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 2.0 16V MPI G4KD o mocy 163 lub 165KM miał zastosowanie w Hyundaiu ix35 oraz Kia Sportage, Optima i Magentis. Konstrukcja 16-zaworowa z wielopunktowym wtryskiem oraz rozrządem opartym na łańcuchu wyposażony w układ zmiennych faz rozrządu CVVT. Budowa silnika o prostych rozwiązaniach, nieskomplikowana co zapewni użytkownikom dużą trwałość.
Moc 163KM nie przekłada się na dobrą dynamikę, silnik jest bardzo ospały i dopiero powyżej 5000 obr. można poczuć moc, niestety przekłada się to na bardzo duże spalanie i głośniejsza pracę jednostki. Silnik jest bardzo trwały o niskiej awaryjności, praktycznie zerowej!!! Plusem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG co jest dobrym rozwiązaniem na wysoki poziom spalania. Auta z tym silnikiem bardziej przypadną do gustu osobom lubiącym spokojną jazdę.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 8) | (8.4) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 9.0/10 |
| Dynamika | 6.3/10 |