Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai 2.0i G4GF o mocy 139KM występował w Hyundaiu Lantra oraz Hyundaiu Coupe w latach 1995-2000. Jednostka z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem na pasku a jego interwał przypada na przebieg co 60 tyś. Konstrukcja prosta, nieskomplikowana a co za tym idzie trwała i tania w ewentualnych naprawach.
Do najbardziej awaryjnych części należą cewki zapłonowe. Musimy również pamiętać o wymianie paska rozrządu po 60.000km bo jego zerwanie może spowodować kosztowne naprawy. Poza tymi mankamentami śmiało może powiedzieć, że silnik jest godny polecenia, dynamika może nie jest na najwyższym poziomie ale za to spalanie jest w normie średnio 8l. Dużym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |