Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 1.4i 8V HC 75KM wszedł do produkcji w 1994 roku i był stosowany do 2000 roku w modelach Ford Fiesta, Ford Escort. To jeden z silników rodziny CVH, który została poprawiona w stosunku do wcześniejszej odmiany. Główna zmiana dotyczyła układu wtryskowego z jednopunktowego na wielopunktowy oraz wyeliminowania bardzo niskiej kultury pracy. W tym celu blok silnik został tak przeprojektowany aby wyeliminować duże wibrację oraz znaczący hałas podczas większych prędkości.Silnik o bardzo prostej budowie nie sprawiający większych problemów użytkownikowi,do najczęstszych awarii można zaliczyć elektrykę (kable,cewki,alternator). Na plusem trzeba zapisać dostępność części oraz bezproblemowy serwis co przekłada się na niskie koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |