Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 1.3i 8V OHV o mocy 50 lub 60KM wszedł do produkcji w 1995 roku i był stosowany do 2002 roku w modelach Ford Ka, Fiesta, Escort a także Mazda 121. Konstrukcja została oparta na poprzednich modeli Valencii oraz HCS w których wprowadzono kilka modyfikacji.Konstrukcja silnika została nieznacznie poprawiona w porównaniu do poprzednika jednak nie udało się do końca wyeliminować probleamatycznego hałasu oraz zbyt dużego spalania z którym borykał się poprzednik.Po za tym silnik jest bardzo trwały nie sprawia większych problemów użytkowników i dodatkowo serwis oraz części są ogólno dostępne.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: wielopunktowy
Ford Ka Mk1 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk4 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Ford Ka Mk1 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk4 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk5 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Escort Mk6 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Mazda 121 III 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Mazda 121 III 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Ford Ka Mk1 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk4 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Ford Ka Mk1 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk4 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Fiesta Mk5 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Ford Escort Mk6 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)
Mazda 121 III 1.3i 8V OHV 50KM (Endura-E)
Mazda 121 III 1.3i 8V OHV 60KM (Endura-E)