Kia

Kia Magentis I 2.0 MPI 16V 136KM (G6JP)

5509
Kategoria: Kia Magentis

Dane techniczne

Kia Magentis I 2.0 MPI 16V 136KM (G6JP)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 180
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 207
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.5

Lata produkcji: 2000-2005

Nadwozie: sedan

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 12.4L

Średnie 9.0L

Trasa 7.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 90.000

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.5 V6 24V 169KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.6L

Trasa 7.8L

Najbardziej awaryjna część

75%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
25%
0%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

12.06.2021 Lift 2005/240000
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.6L

Trasa 7.8L

Opinia: Gdyby nie korozja sanek i tylnich nadkoli to koszty utrzymania byłyby bardzo niskie. Silnik idealnie znosi lpg spalając srednio 9.6l/100km, 10,2l z klimatyzacja. Przy jeźdzeie autostradowej z klimą 170km/h pali max 11,6l lpg rewelka
Zalety: Spasowanie wnętrza Bezawaryjny silnik Ciche i komfortowe zawieszenie
Wady: Czujnik położenia wału pod rozrządem (400zł) zamiennik po wymianie padł po 40tys.km Korozja sanek silnika i tylnich nadkoli
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

75%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
25%
0%
Suma głosów: 4