Mitsubishi

Silnik Mitsubishi 2.4 16V MPI 139KM-145KM 4G64

1751
Silnik Mitsubishi 2.4 16V MPI 139KM-145KM 4G64

Silniki Mitsubishi MPI / GDI są stosowane w samochodach marki

  • Mitsubishi
  • Chrysler
  • Hyundai

Silnik Mitsubishi 2.4 MPI 139KM-145KM 4G64 wszedł do produkcji w 1995 roku i  miała zastosowanie w autach koncernu Mitsubishi oraz Hyundai i Kia. Jednostka chwalona za bardzo dobre osiągi  oraz niską awaryjność pod warunkiem odpowiedniego serwisowania Niestety nie jest całkowicie wolny od awarii do najczęstszych trzeba zaliczyć osadzający się nagar na zaworach i tłokach .Rozrząd w został oparty na pasku serwis zaleca interwał na 90 tyś/km jednak mechanicy sugerują zmniejszenie go do 60tys/km co uchroni nas od ewentualnego zerwania paska. Po za tym jednostka bardzo udana i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuję bezproblemowo kilkaset tysięcy kilometrów bez większych problemów.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • dobar dynamika
  • dobra kultura pracy

Wady

  • wysoki poziom spalania
  • nagromadzanie nagaru na tłokach i zaworach

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km lub 6 lat
  • Ilość oleju silnikowego: 3.8 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami