 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Volvo 2.4 R5 20V DOHC Turbo o mocy 193KM znajdziemy pod maską samochodów Volvo S70, V70 i C70 z oznaczeniem 2.5T. Kierowcy szukający jednostki o dobrych parametrach będą zadowoleni, silnik jest dynamiczny a niewątpliwie największym atutem jest turbosprężarka. Niestety przy większych przebiegach oraz niesystematycznych serwisach dochodzi do ich zatarć. Do minusów również musimy zaliczyć kosztowny serwis oraz drogie części.
 Nie ma co liczyć na taryfę ulgową przy spalaniu, które dochodzi do 15l/100km. Drobne awarie nękające tą odmianę to awarie takich podzespołów jak przepływomierz, cewka zapłonowa, pompa paliwa oraz termostat. Dużym plusem są przepustnice mechaniczne montowane do 1999 roku, potem zastąpione przez elektroniczne. Poza tym silnik jest bardzo trwały a przebiegi przy odpowiednim serwisowaniu sięgają powyżej 500 tys. km.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 2) | (8.3) | 
| Trwałość | 10.0/10 | 
| Utrzymanie | 8.5/10 | 
| Dynamika | 10.0/10 |