Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.0 16V DOHC K10A o mocy 65KM z momentem obrotowym 81Nm przy 3500obr/min znajdziemy w Suzuki Wagon R+. Konstrukcja bardzo prosta i bardzo trwała a co za tym idzie tania w użytkowaniu i przy odpowiednim serwisowaniu bez problemu przejdziemy 500 tys km. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem opartym na łańcuchu. Jednostka nie przysparzająca użytkownikowi większych problemów jednak nie jest wolna od awarii.
Do najbardziej uciążliwych trzeba zaliczyć to drobne awarie osprzętu. Jednak nie jest to duży problem ponieważ części są w bardzo przystępnych cenach a serwis jest łatwy w naprawie. Silnik pracuje przyzwoicie jedynie przy wyższych obrotach jest bardziej słyszalny, dynamika nie jest jej atutem ale też nie jest najgorzej. Dużym plusem jest trwałość, przyzwoite spalania oraz możliwość montażu instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (7.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 3.0/10 |