Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 2.0i 16V DOHC J20A o mocy 128KM lub 132KM miał zastosowanie w Suzuki Vitara i Grand Vitara w latach 1995-2004. Kierowcy chwalą sobie silnik za wysoką kulturę pracy bardzo dobrą dynamikę na wyższych obrotach i niską awaryjność. Atutem jest mechanizm rozrządu oparty na łańcuchu, niestety czasami wadliwym. Serwis zaleca jego kontrole przy przebiegu 300 tys/km niestety zdarzają się przypadki jego zerwania lub rozciągnięcia przy przebiegu 200 tys.km!
Silnik ma tez przypadłość poboru oleju czasami nawet 1L na 1000km. Co do pracy jednostki można śmiało stwierdzić ze lubi wyższe obroty na których ma przyzwoitą dynamikę natomiast na niskich jej elastyczność jest słaba. Poza tymi mankamentami jednostka jest bardzo chwalony przez użytkowników za dobre osiągi trwałość i niska awaryjność.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Rozrząd !!! oparty na Łańcuchu pierwsza kontrola stanu po 300 tys/km
| Średnia (głosów: 1) | (8.7) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |