Suzuki

Silnik Suzuki 1.8i 16V DOHC 121KM J18A

188
Silnik Suzuki 1.8i 16V DOHC 121KM J18A

Silniki Suzuki SOHC / DOHC / V6 są stosowane w samochodach marki

  • Suzuki
  • Opel

Silnik Suzuki 1.8i 16V DOHC 121KM J18A miał zastosowanie w Suzuki Baleno  w latach 1995-2002. Konstrukcja czterocylindrowa DOHC wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu. Serwis zaleca jego kontrole przy przebiegu około 200 tys/km! Niestety zdarzały się przypadki jego zerwania lub rozciągnięcia właśnie przy przebiegach 200 tys.km! Silnik ma tez przypadłość poboru oleju czasami nawet 1L na 1000km. Po za tymi mankamentami jednostka jest bardzo chwalony przez użytkowników za przyzwoite osiągi ,trwałość  i niska awaryjność.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • pobor oleju
  • uwaga na rozrzą
  • drobne awarie osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 4.7 L, typ oleju: 5W40, wymiana po po 10.000 km lub 6 miesięcy
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Rozrząd !!! oparty na Łańcuchu pierwsza kontrola stanu po 300 tys/km

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami