Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Ford 1.4i 8V LC 71-73KM wszedł do produkcji w 1986 roku i był stosowany do 1995 roku w modelach Ford Fiesta, Ford Escort. Konstrukcja czterocylindrowa wykonana z żeliwa z głowica aluminiową wyposażona we wtrysk jednopunktowy oraz rozrząd oparty na pasku.Silnik o bardzo prostej budowie nie sprawiający większych problemów użytkownikowi,do najczęstszych awarii można zaliczyć elektrykę (kable,cewki,alternator). Do największych mankamentów tej odmiany trzeba zaliczyć bardzo duże wibracje oraz znaczny hałas przy wyższych prędkościach.Natomiast bez wątpienia plusem jest dostępność części oraz bezproblemowy serwis co przekłada się na niskie koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 8
Typ wtrysku: jednopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |