Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai/Kia 1.5 16V T-GDI 48V Hybrid G4LK wszedł do produkcji w roku 2020 i zasila samochody Hyundai i30, Kia cee’d oraz Xceed. Pod maską znajdziemy turbodoładowany silnik 1.5 T-GDI o mocy 160KM z rodziny Smartstream zespolonym z małą 48 -woltową instalacją elektryczną.
Właśnie ten wspólny układ określany jako miękka hybryda ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co wpływa na obniżenie spalania. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy i hamujemy. Dodatkowa moc, którą generuje instalacja 48V znacząco wpływa na przyspieszenie które jest efektowniejsze i bardziej ekologiczne. Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym, słuzy jedynie do wspomagania pracy silnika spalinowego.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |