Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 2.0 16V D-4S VVT-iE 173KM M20A-FKS wszedł do produkcji w roku 2018 i zasilała modele marki Toyota oraz Lexus.Jednostka należy do rodziny Dynamic Force Engine i został oparty na modułowej platformie GA-B/TNGA.Konstrukcja wykonana w całości z aluminium,wyposażona została podwójny system zmiennych faz rozrządu VVT-iE + VVT-i oraz kombinowany wtrysk paliwa D4-S.
Te zabiegi miały wpłynąć na lepszą wydajność niszy poziom spalania oraz obniżenie emisji spalin. Konstruktorzy nie ustrzegli się drobnych awarii do których trzeba zaliczyć nieszczelną chłodnice EGR-u czy często zatykający się zawór EGR. Po za tymi drobnymi usterkami silnik uchodzi za trwały a jego atutem jest bardzo dobra dynamika,świetne osiągi oraz przyzwoity poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 3) | (8.3) |
| Trwałość | 8.3/10 |
| Utrzymanie | 9.7/10 |
| Dynamika | 7.0/10 |