Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Toyota 1.5 16V DOHC 90KM 5E-FE został wprowadzony na rynek w roku 1990 i był stosowany do 1998 roku w modelu Toyota Paseo II. Jednostka czterocylindrowa 16-zaworowa wyposażona we wtrysk wielopunktowy. W 1995 roku silnik przeszedł szereg modyfikacji związanych z układem elektrycznym. Poza tym jednostka nie różni się w budowie od jej młodszych odmian. Niewątpliwie jej atutem jest duża trwałość, bezproblemowy serwis oraz dostępność części.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |