Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik VW 1.8i 16V MPI 125KM-136KM EA827 miał zastosowanie w samochodach Audi, Seat, VW w latach 90-tych. Silnik uznawany za pancerny, jego konstrukcja jest bardzo trwała i odporna na duże przebiegi. Jednak nie jest wolna od awarii – do najczęstszych trzeba zaliczyć awarie osprzętu np. przepływomierza czy cewki zapłonowej . Również warto zwracać uwagę na pokrywę zaworów, która objawia się wyciekami oleju. Przy odpowiednim serwisowaniu można śmiało stwierdzić, że silnik jest mało bezawaryjny. Plusem jest dobra kultura pracy zadowalająca dynamika i niezła elastyczność, na minus trzeba zaliczyć poziom spalania. Jeżeli ktoś szuka auta z niezawodną jednostką warto zwrócić uwagę na tą propozycję.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Kody silnika: ADL/PL/KR
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |