Volvo

Silnik Volvo 2.8 R6 24V DOHC T6 Turbo 272KM B6284T

361
Silnik Volvo 2.8 R6 24V DOHC T6 Turbo 272KM B6284T

Silniki Volvo VME - DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Volvo

Silnik Volvo 2.8 R6 24V DOHC T6 Turbo 272KM B6284T był stosowany w latach 1998-2001 w modelu Volvo S80 .Jednostka została wyposażona w podwójne turbodoładowanie przez co jest to jeden z najmocniejszych silników w ofercie Volvo.Konstrukcja wykonana w całości z aluminium z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku.


Każdy użytkownik musie mieć świadomość że koszty utrzymania jet jednostki są wysokie zwłaszcza części oraz zużycia paliwa.Silnik posiada kilka słabych punktów takich jak awaryjna elektroniczna przepustnica Magneti Marelli ,nieszczelność układu faz rozrządu oraz pękające paski rozrządu.Na plus trzeba zapisać świetne osiągi wysoką kulturę pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

TwinTurbo

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty części
  • wysoki poziom spalania
  • awaryjna przepustnica Magneti Marelli
  • uwaga na pęknięcia paska rozrządu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 90.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 6.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Silnik spełnia normy spalin Euro3

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami