Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.8 R6 24V DOHC T6 Turbo 272KM B6284T był stosowany w latach 1998-2001 w modelu Volvo S80 .Jednostka została wyposażona w podwójne turbodoładowanie przez co jest to jeden z najmocniejszych silników w ofercie Volvo.Konstrukcja wykonana w całości z aluminium z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku.
Każdy użytkownik musie mieć świadomość że koszty utrzymania jet jednostki są wysokie zwłaszcza części oraz zużycia paliwa.Silnik posiada kilka słabych punktów takich jak awaryjna elektroniczna przepustnica Magneti Marelli ,nieszczelność układu faz rozrządu oraz pękające paski rozrządu.Na plus trzeba zapisać świetne osiągi wysoką kulturę pracy oraz bardzo dobrą dynamikę.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
TwinTurbo
Silnik spełnia normy spalin Euro3
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |