Volvo

Silnik Volvo 2.9 R6 24V DOHC 180KM B6304S2

1523
Silnik Volvo 2.9 R6 24V DOHC 180KM B6304S2

Silniki Volvo VME - DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Volvo

Silnik Volvo 2.9 R6 24V DOHC B6304S2 o mocy 180KM miał zastosowanie w modelach Volvo S90/V90 w latach 1996-1998. Bardzo dobra jednostka o świetnych osiągach i wysokiej kulturze pracy oraz przyzwoitym poziomie spalania. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku, którego wymianę mechanicy sugerują na przebieg 60tys km, do uchroni potencjalnego użytkownika przed jego zerwaniem.


Jednostka nie stwarzająca większych problemów użytkownikowi i przy odpowiednim serwisowaniu osiągniemy przebieg 400-500 tys. km. Do największych przypadłości można zaliczyć awarie przepustnicy czy problem z czujnikiem przepływomierza, trzeba zwrócić szczególna uwagę na wycieki oleju od strony walka rozrządu! Poza tym można śmiało powiedzieć, że jednostka 2.9 R6 B6304S2 jest udaną konstrukcją o świetnej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy i niskiej awaryjności.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • cicha prac silnika

Wady

  • kosztowny serwis
  • wycieki oleju od strony rozrządu.awarie przepustnicy
  • awarie czujnika przepływomierza

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 60.000
  • Ilość oleju silnikowego: 6.6 L, typ oleju: 5W30, wymiana po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami