Volvo

Silnik Volvo 2.5 R6 24V DOHC 170KM B6254FS

369
Silnik Volvo 2.5 R6 24V DOHC 170KM B6254FS

Silniki Volvo VME - DOHC są stosowane w samochodach marki

  • Volvo

Silnik Volvo 2.5 R6 24V DOHC 170KM B6254FS silnik miał zastosowanie do 1996 roku w modelu Volvo 960. Silnik z wielopunktowym wtryskiem, z rozrządem na pasku, którego wymianę mechanicy sugerują na przebieg 60tys km, do uchroni potencjalnego użytkownika przed jego zerwaniem. Jednostka nie stwarzająca większych problemów użytkownikowi i przy odpowiednim serwisowaniu osiągniemy przebieg 400-500 tys. km.


Do największych przypadłości można zaliczyć awarie przepustnicy czy problem z czujnikiem przepływomierza, trzeba zwrócić szczególna uwagę na wycieki oleju od strony walka rozrządu! Poza tym można śmiało powiedzieć, że jednostka 2.5 R6 jest udaną konstrukcją o świetnej dynamice oraz wysokiej kulturze pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania
  • awarie osprzętu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Pasek, wymiana po 75.000 km
  • Ilość oleju silnikowego: 5.3 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami