Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.0 R5 20V DOHC 143KM B5204FS był stosowany w latach 1993-1996 i w odróżnieniu od słabszej wersji wyposażony został w katalizator.Konstrukcja silnika wykonana w całości z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy z rozrządem opartym na pasku Jednostka uchodzi za bardzo trwałą i przy odpowiednim serwisowaniu pokonuj bezproblemowo 400 tys km.
Jednak posiada swoje słabe punkt do których trzeba zaliczyć liczne awarie osprzętu,termostatu,pompy paliwa oraz najbardziej problematyczna to pękające paski rozrządu.Każdy użytkownik powinien pamiętać o jego wymianie nie później a niżeli 120 tys/km serwisanci zalecają nawet przed przebiegiem 100tys km.Poza tym silnik może poszczycić się dobrą dynamiką,wysoką kultura pracy oraz niezłymi osiągami.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
Silnik spełnia normy spalin Euro2
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |