Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.0 T3 16V DRIVe B4204T37 o mocy 152KM miał zastosowanie w Volvo V40 II, S60 II oraz V60 I od 2015 do 2018 roku. Jednostka 4-cylindrowa z rodziny Volvo Engine Architecture, w której zastosowano wtrysk bezpośredni oraz turbosprężarkę. Jest to nowoczesna konstrukcja cechująca się dobrymi osiągami przy niskim poziomie spalania. Silnik jest bardzo zrywny, dynamiczny a przy tym całkiem oszczędny. Kierowcy o zacięciu sportowym będą usatysfakcjonowani jego pracą. Musimy jedynie wziąć pod uwagę koszty serwisu, które mogą być wysokie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 4) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.8/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |