Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Volvo 2.0 R5 10V DOHC B5 202FS o mocy 126KM był stosowany w latach 1995-2000 i znajdziemy go pod maska samochodów Volvo 850, S70 oraz V70. Konstrukcja silnika bardzo trwała, o niskiej awaryjności. Drobne awarie nękające tą odmianę to awarie takich podzespołów jak przepływomierz, cewka zapłonowa, pompa paliwa oraz termostat. W szczególności użytkownicy muszą pamiętać o wymianie paska rozrządu przez przebiegiem 120tys ponieważ zdarzają się jego pęknięcia.Poza tym silnik jest bardzo trwały a przy odpowiednim serwisowaniu przebiegi przekraczają nawet 500 tys. km!
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 10
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (6.8) |
| Trwałość | 8.5/10 |
| Utrzymanie | 8.0/10 |
| Dynamika | 4.0/10 |