Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Opel 2.0 SIDI Turbo ecoFLEX 250KM B20NHT wszedł do produkcji w 2015 jako 3 generacja rodziny L850 i zasilał samochody Opel Insignia a także Chevrolet Camaro VI, Cadillac ATS oraz CTS. Jednostka produkowana od lat 90-tych, która przez lata przeszła szereg modyfikacji. Odmiana z oznaczeniem SIDI dotyczy silnika z zapłonem iskrowym i wtryskiem bezpośrednim.
Konstrukcja wykonana ze stopów aluminium z podwójnym wałkiem rozrządu wyposażona w turbosprężarkę typu twin-scroll oraz intercooler.Dodatkowo wyposażona jest i elektronicznie sterowany zawór wastegate. Silnik charakteryzuje się bardzo dobrą dynamiką, wysoką kulturą pracy oraz niską awaryjnością. Po stronie minusów trzeba zapisać wysokie koszty serwisu oraz duży poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |