Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik GM 4.6 V8 32V 325KM LH2 produkowany w latach 1993-2011 przez koncern General Motors. Konstrukcja wykonana z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu. Ta odmiana została pierwotnie zaprojektowana z napędem na przednią oś, dopiero w 2004 roku przeprojektowano ją i przystosowano do napędu tylnego jak również na 4 koła. Dodatkowo silnik zyskał bezstopniową regulację faz rozrządu. Te zmiany wpłynęły na wyższą kulturę pracy oraz niższy poziom spalania. Jednostka może poszczycić się świetnymi osiągami oraz bardzo dobrą dynamiką. Potencjalni użytkownicy muszą liczyć się wysokimi kosztami utrzymania ze względu na kosztowny serwis oraz wysoki poziom spalania.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |