Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik GM 2.8 V6 24V 211KM-215KM LP1 był stososwany w laatch 2005-2010 w modelach Cadillac CTS.Jednostka pochodzi z koncernu Generls Motors Hight Feature znany również jak HFv6 o od 2004 roku stosowana w modelach Cadillac jako LP1.Konstrukcja 24-zawaorowa wykonana z aluminium blok oraz głowica z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem.W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały nie stważający użytkownikom większych problemów.Jedynym mankamentem jest awaryjny napinacz łańcucha rorządu oraz kosztowna jego wymiana.Jednsotka może poszczycić się bardzo dobrą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |