Chevrolet

Silnik GM 2.8 V6 24V 211KM-215KM LP1

387
Silnik GM 2.8 V6 24V 211KM-215KM LP1

Silniki Chevrolet / Daewoo / GM są stosowane w samochodach marki

  • Chevrolet
  • Daewoo
  • Cadillac
  • Saab

Silnik GM 2.8 V6 24V 211KM-215KM LP1 był stososwany w laatch 2005-2010 w modelach Cadillac CTS.Jednostka pochodzi z koncernu Generls Motors  Hight Feature znany również jak HFv6 o od 2004 roku stosowana w modelach Cadillac jako LP1.Konstrukcja 24-zawaorowa wykonana z aluminium blok oraz głowica z sekwencyjnym wielopunktowym wtryskiem.W opinii użytkowników silnik uchodzi za bardzo trwały nie stważający użytkownikom większych problemów.Jedynym mankamentem jest awaryjny napinacz łańcucha rorządu oraz kosztowna jego wymiana.Jednsotka może poszczycić się bardzo dobrą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bobra kultura pracy
  • dobra dynamika

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania
  • awarie łańcucha rozrządu

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Dobrze współpracuje z instalacją LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami