Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik GM 3.6 V6 24V DI 314KM-335KM LGX wszedł do produkcji w roku 2016 i zasilał samochody Chevrolet Camaro VI oraz szereg modeli Cadillac. Jest to 4 generacja silników V6 High Feature, które zostały całkowicie przeprojektowane. Największe zmiany zaszły w budowie bloku cylindrów oraz osprzęcie. Wprowadzono nowe technologie takie jak start&stop, nowy układ zmiennych faz rozrządu jak również nową dwustopniową pompę olejową. Jednostka może poszczycić się świetnymi osiągami, wysoką kulturą pracy oraz bardzo dobrą dynamiką.
Rodzaj układu: 6-cylindrowy
Ilość zaworów: 24
Typ wtrysku: bezpośredni
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |