Chevrolet

Silnik GM 3.6 V6 24V DI 311KM-322KM LLT/LFX

1832
Silnik GM 3.6 V6 24V DI 311KM-322KM LLT/LFX

Silniki Chevrolet / Daewoo / GM są stosowane w samochodach marki

  • Chevrolet
  • Daewoo
  • Cadillac
  • Saab

Silnik GM 3.6 V6 24V DI 311KM-322KM LLT/LFX miał zastsosowanie w modelach Cadillac CTS oraz SRX.Konstrukcja silnika została oparta na poprzedniku LY7 który był wyposażony we wtrysk wielopunktowy .Wprowadzony w 2006 roku jako pierwszy silnik z tej rodziny z wtryskiem bezpośrednim.Jednsotka przeszła szereg modyfikacji przez co zyskała na mocy wyższym momencie obrotowym oraz niższym  poziom spalania .W 2012 roku pojawiła się zmodyfikowana jednostka o oznaczeniu LFX w której wprowadzono wiele zmian  przeprojektowano głowicę cylindrów,kolektory dolotowe i wylotowe oraz układ paliwowy.Silnik zyskał na dynamice,wyższej kulturze pracy oraz lepszych osiągach.


Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.7 L, typ oleju: 5W30, wymiana po po 20.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co co 1 rok
  • Instalacja LPG wymaga uwagi lub może powodować problemy
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami