Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik GM 4.6 V8 32V 279KM-299KM LD8/L37 produkowany w latach 1993-2011 przez koncern General Motors. Konstrukcja wykonana z aluminium wyposażona we wtrysk wielopunktowy oraz rozrząd oparty na łańcuchu. Silnik może poszczycić się bardzo dobrymi osiągami świetną dynamiką oraz wysoką kulturą pracy. Użytkownicy chwalą sobie również jednostkę za niską awaryjność oraz dużą trwałość, po stronie minusów jest wysoki poziom spalania oraz kosztowny serwis.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 32
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |