Mercedes-Benz

Silnik Mercedes 3.5 V6 BiTurbo 333KM M276 evo

376
Silnik Mercedes 3.5 V6 BiTurbo 333KM M276 evo

Silniki Mercedes-Benz (od 2011) są stosowane w samochodach marki

  • Mercedes Benz
  • Infiniti

Silnik Mercedes 3.5 V6 BiTurbo 333KM M276 evo był stosowany w latach 2014-2021 jako kolejna odmiana z rodziny M276 wyposażona w BiTurbo.

Jednostka jest spokrewniona z konstrukcją Chryslera Pentastar kiedy był on  współwłasnością Daimler AG. Konstrukcja wykonana z aluminium, z powłoką cylindrów w technologii Nanoslide, wyposażona w niezależne zmienne fazy rozrządu 12 zaworów dolotowych oraz 12 wydechowych. W jednostce zastosowano nowoczesny układ z wtryskiem bezpośrednim z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi oraz system start&stop. W silniku wprowadzono najnowsze nowinki technologiczne, które wpłynęły na dużo wyższą kulturę pracy od poprzednika jak również niższy poziom spalania. Producent podaje że wszystkie te zabiegi w znacznym stopniu obniżyły poziom spalania sięgającym do 24%. Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, bardzo dobrą dynamiką oraz świetną elastycznością.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

BiTurbo

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysoki poziom spalania

Informacje serwisowe

  • Rozrząd: Łańcuch
  • Ilość oleju silnikowego: 6.5 L, typ oleju: 5W40, wymiana po 25.000 km lub 1 rok
  • Przegląd serwisowy co 1 rok
  • Niezalecany do instalacji LPG
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

100%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami