Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mercedes 2.3 R4 16V K 193KM to odmiana silnika M111.97 wyposażona w Kompresor. Jednostka powstała na bazie silnika o pojemności 2.2, który nie spełniał rygorystycznych norm spalin i musiał zostać zmodyfikowany. Poza tym silnik dostał zastrzyk mocy oraz kompresor, co przełożyło się na bardzo dobra dynamikę oraz świetne osiągi. Niestety ta odmiana cierpi na poważne przypadłości takie jak rozciągający się łańcuch rozrządu, zapychający się układ spalin oraz awarie cewki zapłonowej i jej przewodów. Warto przed zakupem sprawdzić kondycję jednostki co pozwoli na uniknięcie wysokich kosztów napraw.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Kompresor
| Średnia (głosów: 2) | (7.6) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 6.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |