Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai 1.6 16V CVVT o mocy 112KM wszedł do produkcji w 2005 roku i miał zastosowanie w modelach Hyundai Accent oraz Kia Rio. Jest to odmiana silnika G4ED, który został wyposażony w zmienne fazy rozrządu, co przełożyło się na dobrą dynamikę oraz niższy poziom spalania. Jednostka bardzo trwała o znikomej awaryjności, do nielicznych problemów trzeba zaliczyć awarie cewki zapłonowej czy przepustnicy co nie jest większym problemem a koszty ich wymiany nie należą do wysokich.
Poza tym można stwierdzić, że silnik jest praktycznie bezawaryjny nie sprawiający większych problemów użytkownikom.Dynamika w tej wersji jest na dobrym poziomie a spalanie jest bardzo przyzwoite,przy spokojnej jeździe na trasie z chodzi do poziomu 5-6 L natomiast w mieście auto spala w granicach 8 litrów.W opinii użytkowników silnik sprawdza się bardzo dobrze jest trwały a jego koszty utrzymania są na niskim poziomie.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |