 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Hyundai 1.6 16V Alpha II G4ED o mocy 105 lub 106KM miał szerokie zastosowanie w samochodach Hyundai oraz Kia. Jednostka bardzo trwała, o znikomej awaryjności oraz niskich kosztach użytkowania. Do najbardziej awaryjnych podzespołów trzeba zaliczyć awarie cewki zapłonowej czy przepustnicy. Poza tym można stwierdzić, że silnik jest praktycznie bezawaryjny.
Dynamika jest na niezłym poziomie a silnik lepiej sprawuje się na wysokich obrotach,  jest żwawy ale za to staje się głośniejszy. Spalanie w dużej mierze uzależnione od stylu jazdy przy spokojnej jeździe na trasie można zejść do poziomu 6 L ale w mieście auto ma duży apetyt na paliwo i spalanie zamyka się w granicach od 8-10. Rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG, silnik dobrze współpracuje z gazem. Reasumując jednostka trwała o przyzwoitym poziomie spalania oraz niskich kosztach użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (7.7) | 
| Trwałość | 8.0/10 | 
| Utrzymanie | 7.0/10 | 
| Dynamika | 8.0/10 |