Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Hyundai 1.6i G4GR o mocy 114KM występował w Hyundaiu Lantra oraz Coupe w latach 1995-2000. Jednostka z wtryskiem wielopunktowym oraz rozrządem opartym na pasku oraz występuje łańcuch spinający. Konstrukcja prosta, nieskomplikowana a co za tym idzie trwała i tania w ewentualnych naprawach. Do najbardziej awaryjnych części należą cewki zapłonowe oraz drobna elektryka.
Musimy również pamiętać o sprawdzaniu naciągu łańcucha spinającego rozrządu, może być niesłyszalny a jego uszkodzenie może spowodować kosztowna naprawę. Poza tymi mankamentami śmiało może powiedzieć, że silnik jest godny polecenia, dynamika może nie jest na najwyższym poziomie ale za to spalanie jest w normie średnio 7-8l. Dużym atutem jest bezproblemowy montaż instalacji LPG.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Rozrząd !!! napędzany paskiem jednak występuje również Łańcuch
Pasek – rolka prowadząca -rolka napinająca- łańcuch spinający wałki -dwa ślizgi – pompa wodna
| Średnia (głosów: 3) | (3.8) |
| Trwałość | 4.0/10 |
| Utrzymanie | 4.0/10 |
| Dynamika | 3.3/10 |