Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.2i 16V VTEC 150KM miał zastosowanie w samochodach HONDA Accord V w latach 1996-1998.Jest to kolejna odmiana tej jednostki która była przystosowana na rynek europejski,występują również wersja 2.2 150KM bez zmiennych faz rozrządu.Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest ta wyposażona w systemem zmiennych faz rozrządu VTEC silnik zyskuje na dynamice jest bardziej agresywniejszy.W opinii użytkowników uchodzi za bardzo dobrą i sprawdzona jednostka o prostych rozwiązaniach i niskiej awaryjności.
Do największych mankamentów trzeba zaliczyć problemy z pompą paliwa oraz oraz aparatem zapłonowym jednak tyczy się to modeli z pierwszych lat produkcji.Przypadłością tych jednostek zwłaszcza nadmiernie wyeksploatowanych może być spalanie oleju silnikowego, sygnałem jest głośna praca silnika przy rozruchu – koniecznie sprawdzać poziom oleju !!! Silnik dynamiczny i zrywny o charakterystyce sportowej lubiący wyższe obroty , niestety przy tym paliwożerny.Rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG jednak serwisanci nie specjalnie ją zalecają jak już to dobrej jakości i w wyspecjalizowanej firmie.Trzeba również pamiętać o regulacji luzów zaworowych maksymalnie co 40 tys/km
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |