Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 2.2 16V VTEC o mocy 200-212KM miał zastosowanie w Hondzie Accord VI, Prelude. Dostępne są wersje tego silnika o mocach 137KM, 160KM, 195KM oraz 200KM – były to odmiany na rynek Japoński oraz USA. Konstrukcja trwała, nie sprawiająca użytkownikom większych problemów oczywiście przy odpowiednim serwisowaniu. Parametry i osiągi silnika na bardzo wysokim poziomie, użytkownicy chwalą sobie silnik za bardzo dobrą dynamikę oraz wysoka kulturę pracy. Niestety mankamentem jest wysokość spalania przekraczającą ponad 10L a w mieście nawet do 15L. Rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG ale tu zwolennicy tej jednostki odradzają z racji pogorszenia się osiągów silnika. Reasumując silnik dla osób szukających wrażeń z jazdy, nie baczących na koszty użytkowania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 2) | (9.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |