Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Honda 1.6 VTEC D16 o mocy 125KM znany z Hondy Civic oraz CRX. Konstrukcja trwała, z prostymi rozwiązaniami bez zbędnej elektroniki co przekłada się na niską awaryjność i prosty serwis. Silnik sprawujący się idealnie w mieście jak również na trasie. Jego przyspieszenie i praca jest na dobrym poziomie. Atutem jednostki jest przyzwoity poziom spalanie średnio 8L,na 100KM a na trasie bez problemu osiągniemy wynik 6L. Musimy pamiętać, że w przypadku montażu instalacji LPG możemy mieć problemy głowicą. Poza tym jednostka trwała praktycznie bezawaryjna a dostępność części jest duża w bardzo przystępnych cenach.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 1) | (8.3) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 5.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |