Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Fiat 2.0 20V DOHC Turbo 220KM jest kolejna odmianą z rodziny Pratola wyposażoną w Turbosprężarkę którą znajdziemy w modelach Fiat Coupe oraz Lancia Kappa i Thesis. Silnik o bardzo trwałej konstrukcji nie stwarzający dużych problemów użytkownikowi, jednak ceny serwisu nie należą do tanich. Najbardziej kosztowna okazała się wymiana rozrządu oraz ewentualne problemy z turbosprężarką. Poza drobnymi awariami takim jak przepustnica czy drobna elektryka sama konstrukcja jest praktycznie bezawaryjna. Minusem jest duży apetyt na paliwo sięgający ponad 10L. Co do kultury pracy jednostki jest na dobrym poziomie jak również jej dynamika która zyskała bo zastosowaniu turbodoładowania. Kierowcy chwalą silnik pod względem osiągów oraz bardzo dobrej kultury pracy.
Rodzaj układu: 5-cylindrowy
Ilość zaworów: 20
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |