Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 6.4 V8 16V HEMI o mocy 468, 476, 481 lub 491KM wszedł do produkcji w 2007 roku. Jest to najmocniejsza odmiana z rodziny HEMI. Jednostka konstrukcyjnie bardzo zaawansowana przez co można było uzyskać bardzo wysokie parametry. Jest wyposażona w kute tłoki ze stopu aluminium o bardzo dużej wytrzymałości. Silnik może poszczyć się bardzo dobrymi osiągami świetną kulturą pracy oraz rewelacyjną dynamiką.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Chrysler 300C II SRT-8 6.4 V8 HEMI 476KM (ESG)
Dodge Charger LD 6.4 V8 16V HEMI SRT8 477KM (ESG)
Dodge Challenger III 6.4 V8 16V HEMI SRT8 477KM (ESG)
Dodge Challenger III FL 6.4 V8 16V HEMI SRT8 491KM (ESG)
Dodge Durango III FL 6.4 V8 16V HEMI SRT8 481KM (ESG)
Jeep Grand Cherokee WK2 6.4 V8 SRT 16V HEMI 468KM (ESG)
Jeep Grand Cherokee WK2 FL 6.4 V8 SRT 16V HEMI 468KM (ESG)
| Średnia (głosów: 1) | (10.0) |
| Trwałość | 10.0/10 |
| Utrzymanie | 10.0/10 |
| Dynamika | 10.0/10 |
Chrysler 300C II SRT-8 6.4 V8 HEMI 476KM (ESG)
Dodge Charger LD 6.4 V8 16V HEMI SRT8 477KM (ESG)
Dodge Challenger III 6.4 V8 16V HEMI SRT8 477KM (ESG)
Dodge Challenger III FL 6.4 V8 16V HEMI SRT8 491KM (ESG)
Dodge Durango III FL 6.4 V8 16V HEMI SRT8 481KM (ESG)
Jeep Grand Cherokee WK2 6.4 V8 SRT 16V HEMI 468KM (ESG)
Jeep Grand Cherokee WK2 FL 6.4 V8 SRT 16V HEMI 468KM (ESG)