Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 2.4 16V VVT o mocy 170 lub 175KM stosowany od 2007 roku w modelach Chrysler,Dodge oraz Jeep wchodzi w skład rodziny World Gasoline Engine o nazwie handlowej Tigershark. Jednostka 4-cylindrowa rzędowa DOHC wyposażony w zmienne fazy rozrządu. Konstrukcja wykonana z aluminium , zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.Jednostka jest chwalona za dobra kulturę pracy,trwałość oraz przyzwoity poziom spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Chrysler Sebring III 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Chrysler 200 I 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Chrysler 200 II 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Dodge Caliber 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Dodge Avenger II 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Dodge Journey 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Fiat Freemont 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Compass I 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Compass I FL 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Patriot 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
| Średnia (głosów: 3) | (7.8) |
| Trwałość | 8.3/10 |
| Utrzymanie | 7.0/10 |
| Dynamika | 8.0/10 |
Chrysler Sebring III 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Chrysler 200 I 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Chrysler 200 II 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Dodge Caliber 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Dodge Avenger II 2.4 16V VVT 175KM (EDG)
Dodge Journey 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Fiat Freemont 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Compass I 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Compass I FL 2.4 16V VVT 170KM (EDG)
Jeep Patriot 2.4 16V VVT 170KM (EDG)