Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Chrysler 5.7 V8 16V HEMI o mocy 326, 340, 345 lub 349KM został wprowadzony w roku 2003 i miał zastosowanie w samochodach Chrysler, Dodge oraz Jeep. Konstrukcja widlasta,16 zaworowa, wykonana z żeliwa (blok) oraz z aluminium (głowica), zasilana wtryskiem wielopunktowym z rozrządem opartym na łańcuchu.Silnik może pochwalić się świetnymi osiągami wysoką kultura pracy oraz bardzo dobrą dynamiką. W 2009 roku silnik przeszedł szereg modyfikacji między innymi wprowadzono zmienne fazy rozrządu VCT. Jednostka zdecydowanie polecana na dłuższe trasy a niżeli do miasta gdzie spalanie jest dosyć wysokie,użytkownicy chwalą sobie wysoką kulturę pracy oraz bardzo dobra dynamikę.
Rodzaj układu: 8-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Chrysler 300C I 5.7 V8 HEMI 340KM (EZB)
Chrysler Aspen 5.7 V8 HEMI 340KM (EZB)
Dodge Charger LX 5.7 V8 16V HEMI 345KM (EZB)
Dodge Magnum LX 5.7 V8 16V HEMI R/T 345KM (EZB)
Dodge Durango II 5.7 V8 16V HEMI 340KM (EZB/EZD)
Dodge Ram III 5.7 V8 16V HEMI 349KM (EZB)
Jeep Grand Cherokee WH 5.7 V8 16V HEMI 326KM (EZB)
Jeep Commander 5.7 V8 16V HEMI 326KM (EZB)
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Chrysler 300C I 5.7 V8 HEMI 340KM (EZB)
Chrysler Aspen 5.7 V8 HEMI 340KM (EZB)
Dodge Charger LX 5.7 V8 16V HEMI 345KM (EZB)
Dodge Magnum LX 5.7 V8 16V HEMI R/T 345KM (EZB)
Dodge Durango II 5.7 V8 16V HEMI 340KM (EZB/EZD)
Dodge Ram III 5.7 V8 16V HEMI 349KM (EZB)
Jeep Grand Cherokee WH 5.7 V8 16V HEMI 326KM (EZB)
Jeep Commander 5.7 V8 16V HEMI 326KM (EZB)