Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Suzuki 1.4 16V BoosterJet K14C o mocy 140KM wszedł do produkcji w roku 2014 i zasila kilka modeli Suzuki .Konstrukcja silnika została oparta na sprawdzonej i bezawaryjnej jednostce 1.4 (K14B), która przeszła szereg modyfikacji.Jednostka 4-cylindrowa wyposażona we wtrysk bezpośredni oraz Turbo Mitsubishi Heavy Industries, ponadto silnik posiada hydrauliczną regulacje zaworów. Jednostka bardzo trwała o niezłej dynamice,dobrej kulturze pracy oraz niskim poziomie spalania który średnio oscyluje w granicach 6-7 litrów w zależności od modelu.
Do najbardziej uciążliwych przypadłości trzeba zaliczyć problem z elektroniką osprzętu jak również usterkami turbosprężarki.Tyczy się to przeważnie modeli z pierwszych lat produkcji jak również aut z dużymi przebiegami.Użytkownicy również sygnalizują problemy z rozrządem który jest oparty na łańcuchy,zazwyczaj spowodowane to jest złą eksploatacją oraz wydłużonym interwałem.Ważne aby systematycznie kontrolować jego stan zwłaszcza przy wyższych przebiegach co pozwoli uniknąć poważnych awarii.Po za tym jednostka bardzo trwała o dobrych parametrach oraz niskim niskim poziomie spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 12) | (9.2) |
| Trwałość | 9.6/10 |
| Utrzymanie | 9.2/10 |
| Dynamika | 9.5/10 |