 Alfa Romeo
				Alfa Romeo
			
			
				 BMW Seria M
				BMW Seria M
			
			
				 BMW Seria N
				BMW Seria N
			
			
				 BMW Twin Power
				BMW Twin Power
			
			
				 Chevrolet / Daewoo
				Chevrolet / Daewoo
			
			
				 Chrysler
				Chrysler
			
			
				 Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
				Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
			
			
				 Fiat 1.3/1.4/1.6
				Fiat 1.3/1.4/1.6
			
			
				 Fiat 1.8/2.0/2.4
				Fiat 1.8/2.0/2.4
			
			
				 Ford Zetec
				Ford Zetec
			
			
				 Ford Duratec
				Ford Duratec
			
			
				 Ford EcoBoost/Ti-VCT
				Ford EcoBoost/Ti-VCT
			
			
				 i-DSI/i-VTEC
				i-DSI/i-VTEC
			
			
				 VTEC/Non-VTEC
				VTEC/Non-VTEC
			
			
				 Hyundai / Kia
				Hyundai / Kia
			
			
				 Jaguar / Land Rover
				Jaguar / Land Rover
			
			
				 MZR Serii Z/L
				MZR Serii Z/L
			
			
				 Serii B/F/K
				Serii B/F/K
			
			
				 SkyActiv-G/X
				SkyActiv-G/X
			
			
				 R3/R4/R6
				R3/R4/R6
			
			
				 V6/V8/V12
				V6/V8/V12
			
			
				 Mitsubishi
				Mitsubishi
			
			
				 Nissan
				Nissan
			
			
				 Opel
				Opel
			
			
				 PSA EW/ES
				PSA EW/ES
			
			
				 PSA TU/XU
				PSA TU/XU
			
			
				 PSA VTi/PureTech
				PSA VTi/PureTech
			
			
				 Renault
				Renault
			
			
				 Suzuki
				Suzuki
			
			
				 Toyota
				Toyota
			
			
				 FSI
				FSI
			
			
				 MPI
				MPI
			
			
				 TSI
				TSI
			
			
				 Volvo
				Volvo
			
		Silnik Suzuki 1.4 16V BoosterJet K14C o mocy 140KM wszedł do produkcji w roku 2014 i zasila kilka modeli Suzuki .Konstrukcja silnika została oparta na sprawdzonej i bezawaryjnej jednostce 1.4 (K14B), która przeszła szereg modyfikacji.Jednostka 4-cylindrowa wyposażona we wtrysk bezpośredni oraz Turbo Mitsubishi Heavy Industries, ponadto silnik posiada hydrauliczną regulacje zaworów. Jednostka bardzo trwała o niezłej dynamice,dobrej kulturze pracy oraz niskim poziomie spalania który średnio oscyluje w granicach 6-7 litrów w zależności od modelu.
Do najbardziej uciążliwych przypadłości trzeba zaliczyć problem z elektroniką osprzętu jak również usterkami turbosprężarki.Tyczy się to przeważnie modeli z pierwszych lat produkcji jak również aut z dużymi przebiegami.Użytkownicy również sygnalizują problemy z rozrządem który jest oparty na łańcuchy,zazwyczaj spowodowane to jest złą eksploatacją oraz wydłużonym interwałem.Ważne aby systematycznie kontrolować jego stan zwłaszcza przy wyższych przebiegach co pozwoli uniknąć poważnych awarii.Po za tym jednostka bardzo trwała o dobrych parametrach oraz niskim niskim poziomie spalania.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 12) | (9.2) | 
| Trwałość | 9.6/10 | 
| Utrzymanie | 9.2/10 | 
| Dynamika | 9.5/10 |