Alfa Romeo
BMW Seria M
BMW Seria N
BMW Twin Power
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Fiat 0.9/1.0/1.1/1.2
Fiat 1.3/1.4/1.6
Fiat 1.8/2.0/2.4
Ford Zetec
Ford Duratec
Ford EcoBoost/Ti-VCT
i-DSI/i-VTEC
VTEC/Non-VTEC
Hyundai / Kia
Jaguar / Land Rover
MZR Serii Z/L
Serii B/F/K
SkyActiv-G/X
R3/R4/R6
V6/V8/V12
Mitsubishi
Nissan
Opel
PSA EW/ES
PSA TU/XU
PSA VTi/PureTech
Renault
Suzuki
Toyota
FSI
MPI
TSI
Volvo
Silnik Mitsubishi 2.0 16V MIVEC o mocy 147KM miał zastosowanie w samochodzie Mitsubishi Outlander. Konstrukcja japońska, w której zastosowano system zmiennych faz rozrządu MIVEC. Jednostka może pochwalić się wysoka kulturą pracy niezłą dynamiką oraz przyzwoitym poziomem spalania.Jednak musimy pamiętać że auto z tym silnikiem lubi wysokie obroty wtedy jest dynamiczny i dobrze się zbiera co przekłada się na wyższe spalanie.Jednostka lepiej spisuje się na trasie gdzie spalanie oscyluje w granicach 8L ,niestety w mieście już nie jest tak wesoło bo spalanie dochodzi nawet do 12L!!!Rozwiązaniem może być montaż instalacji LPG choć nie wszyscy ją zalecają,jednak jeżeli się już zdecydujemy to trzeba wybrać instalację z wyższej półki oraz montować w wykwalifikowanej firmie.Silnik jest chwalony za bardzo dobre osiągi, wysoką kulturę pracy,przyzwoity poziom spalania oraz niska awaryjnością.Dodatkowym atutem jest zastosowanie łańcucha rozrządu.
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
| Średnia (głosów: 8) | (8.9) |
| Trwałość | 9.6/10 |
| Utrzymanie | 8.4/10 |
| Dynamika | 8.8/10 |